MyRepairTracker
Motion is our drive
MyRepairTracker
Track an Order
Uw reparatie proces in 5 stappen online volgen.
Reparatie ontvangen
Wij hebben uw ventiel in goede orde ontvangen. Onze gecertificeerde technici gaan direct met uw ventiel aan de slag. Vooraleer wij starten worden de specificaties van uw ventiel vastgelegd in ons ERP systeem en worden er foto’s genomen van uw ventiel voor ons dossier. Wij houden u op de hoogte van het verdere verloop van de reparatie.
Ingangscontrole
De ingangscontrole is met succes afgerond. Onze gecertificeerde technici hebben uw ventiel getest. De testgrafieken zijn voor u beschikbaar! Het ventiel wordt nu volledig gedemonteerd, geïnspecteerd en alle spelingen worden opgemeten, zodat wij u een reparatie offerte kunnen sturen. Wij houden u op de hoogte van het verdere verloop van de reparatie.
Offerte verstuurd
Onze gecertificeerde technici hebben uw ventiel volledig gedemonteerd en geïnspecteerd. Aan de hand van deze opname hebben wij u een gedetailleerde reparatie offerte toegezonden. Pas na uw akkoord zullen wij over gaan tot reparatie van uw ventiel. De reparatie offerte is hier nu beschikbaar voor u! Wij houden u op de hoogte van het verdere verloop van de reparatie.
Uitvoering reparatie
Na uw akkoord voor reparatie gaan onze gecertificeerde technici direct met uw ventiel aan de slag. Alle onderdelen die voldoen aan de fabrikant specificaties zullen worden gereinigd. Onderdelen die niet meer voldoen aan de originele specificaties zullen worden vervangen door originele nieuwe onderdelen. Wij houden u op de hoogte van het verdere verloop van de reparatie.
Reparatie voltooid
Uw ventiel heeft het volledige reparatieproces doorlopen. Om er zeker van te zijn dat het ventiel weer als nieuw functioneert, hebben wij een algehele eindtest uitgevoerd. Wij hebben alle functionaliteiten van uw ventiel getest. Uw ventiel heeft deze test met succes doorlopen. De testgrafieken zijn voor u beschikbaar! De reparatie is hiermee afgerond. Het ventiel is aan u geretourneerd.